WE HEBBEN HET VOLGENDE BELEID GEÏMPLEMENTEERD:
Bijgewerkt op maart 2022
Welke voorzorgsmaatregelen hebben wij genomen tegen het coronavirus?
De gezondheid van onze medewerkers en gasten is onze hoogste prioriteit. Daarom hebben wij verschillende maatregelen getroffen en hebben wij o.a. onze hygiëne voorschriften aangepast. Dit betekent ook dat wij tijdelijk geen hand meer geven bij ontvangst of andere momenten. Verder moedigen wij gasten en onze medewerkers aan om de richtlijnen van het RIVM te volgen. Ook we hebben ons schoonmaakprotocol aangescherpt.
Wat betekent dit voor jou?
Om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, vragen wij u om tijdens uw verblijf bij ons volledig aan onze regels te voldoen. In openbare ruimtes moeten te allen tijde mondkapjes worden gedragen.
Wat betekent dit voor uw verblijf in Boutique Suites?
Restaurants, musea en attracties mogen weer open en er is genoeg te doen in deze tijd.
- U kunt door het dorp fietsen, rond de historische architectuur wandelen of ontspannen in de omgeving
- Het ontbijt wordt dagelijks geserveerd in ons restaurant. Het ontbijt is € 14,50 per persoon.
- Restaurant en terras De Heerekamer zijn geopend voor eten en drinken.
- Winkelen, voedselmarkten en openbaar vervoer blijven gewoon open en sommige restaurants hebben lokale producten buiten hun winkel neergezet!
Wordt er nog steeds ontbijt en diner geserveerd?
Alle restaurants en cafés mogen weer open met beperkingen. Ook ons eigen restaurant De Heerekamer is geopend. Er zijn verschillende supermarkten in de buurt van het hotel en er zijn tal van restaurants met afhaalservice. We hebben een uitgebreide lijst met onze favorieten aanbevolen lokale afhaal- en ontbijtopties. Neem voor uw verblijf contact met ons op om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Hoe kan ik mijn verblijf annuleren?
Wanneer u een flexibel tarief heeft geboekt kunt u uw reis annuleren tot 48 uur voor de dag van aankomst (lokale tijd). Neem hiervoor contact op met de aanbieder waarbij u geboekt heeft. Heeft u direct bij ons hotel geboekt? Neem dan direct contact met ons op via Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein! of +31 (0) 252-740040. Voor niet-restitueerbare tarieven geldt dat u bij annulering uw geld niet terug krijgt. In bepaalde gevallen kunt u uw reservering verzetten of krijgt u een tegoedbon. Neem hierover per email contact op met onze reserveringsafdeling: We raden u ook aan om contact op te nemen met uw reisverzekering als u wilt weten of zij dit vergoeden.
Is er besmetting bekend bij onze medewerkers of gasten?
Er zijn geen gevallen van besmetting met een van onze medewerkers of gasten. We blijven zeer alert op de gezondheid van onze medewerkers en gasten. Wij blijven de ontwikkelingen, maatregelen en regelgeving rondom het coronavirus op de voet volgen en zetten ons in om onze medewerkers en gasten zo goed mogelijk te informeren.
Welke maatregelen zijn er genomen door de Nederlandse overheid?
De overheid geeft dagelijks updates over de maatregelen die ze neemt om de verspreiding van het virus tegen te gaan. Wij volgen de website van het RIVM (Rijks Instituut voor de Volksgezondheid & Milieu) om op de hoogte te blijven: Voor meer informatie RIVM.